​تاریخچه برایت

​برایت شرکتی ایرانی-استرالیایی است که توسط آقای محسن علیزاده فرد، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دو رشته مدیریت نوآوری و اقتصاد از دانشگاههای نیوساث ولز و سیدنی استرالیا، تاسیس شده است. او به مدت 16 سال به عنوان متخصص تحلیل داده در معتبرترین شرکتهای استرالیا فعالیت کرده است.​​​​​​​

ماموریت برایت

ماموریت برایت ایجاد تحول در کسب‌وکارها با تبدیل داده‌های خام به بینش‌های عملی و راهبردی است. ما با ارائه راه‌حل‌های هوش تجاری نوآورانه و داشبوردهای هوشمند، تصمیم‌گیری داده‌محور را برای شما سریع، دقیق و مؤثر می‌کنیم.
تعهد ما: پیشبرد موفقیت شما از مسیر داده‌ها.

اهداف برایت

​اهداف ما ارائه راه‌حل‌های تحلیلی متناسب با نیاز هر کسب‌وکار، امکان تصمیم‌گیری سریع و دقیق بر اساس داده‌های معتبر، تبدیل داده‌های پیچیده به گزارش‌های ساده و کاربردی، و همراهی مداوم مشتریان برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار است. چشم‌انداز ما تبدیل داده‌ها به فرصت‌های رشد برای تمامی کسب‌وکارها میباشد.​​​​​​​​​​​​​​

تیم ما

علیرضا

کوروش

احسان